Monday, June 14, 2010

kau ingat aku mati???


maaf lah!
entry kali ni mungkin agak emo...
tp ye! skrang aku rasa aku nak luahkan perasaan sket kat blog aku ni!
hmmm

Maaflah!
secara jujurnya
dah lama aku pendam perasaan aku ni!
aku masih waras nak berfikir mana baek mana buruk
kalau kau nampak salah aku salah ke kalau ko menegur?
kata kawan namanye!

tapi
ko berdolak dalik!
apehal?? sbb ko sndri tak taw pe salah aku kan!
tapi
ko mereka cerita yang aku buat 'TAIK'

maaflah
aku bukan seperti apa yang ko pikirkan
aku rasa ko sndri taw bnda tu
tapi kao terlalu EGO!

so aku dah buat keputusan.....

KO BOLEH BLAH DR HIDUP AKU SELAMANYA!
aku tak rugi hilang orang macam kau!


lantak laa! yang pnting kalau takde ko pun, aku masih boleh hidup!
ape ko ingat
AKU MATI?


p/s: warna merah menunjukkan kemarahan!!!

2 comments:

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork