Thursday, July 8, 2010

Beg & Baju Kurung





alamak tinggal beberapa hari je lagi ni ha nak mula semester baru!
baju dah packing dah. agak beso jugak laa beg yang dibawa!
macam orang nak pegi haji pun ada jugak gayanya!
memula tu memang sy dah limitkan baju2 yang nak dibawa. buat checklist. senang kot supaya takde yang tertinggal atau tercicir.
maklumlah bukan dekat JOHOR-KL tu. len laa kalau setakat Shah Alam ke, PJ ke! hari2 balek kot!

cite pasal baju...
saya adalah insan yang bawak baju banyak di kolej!
malu jugak laa kadang2 sebab beg sy besar gler. tapi nak buat mcam mana... dah memang baju saya besa2. lipat kecik mana pun beso jugak!
hahahah! ada satu cite taw...
masa 1sem saya kat UM, saya bawak baju kurung sebanyak

30 helai!

haaa....terbeliak mata!
itulah hakikatnya! saya akui sy memiliki banyak baju kurung.
ada orang buat baju kurung bila time raya je kan.
tapi style family sy len sket!
kiteorang kalau ada apa2 occasion pn memang buat baju!
kalau raya, bukan sepasang je...
kadang2 sampai 5-6 helai seorang buat baju kurung!
ye lah, kedai kain sekarang ni pun bukan main lagi promotionnya.
orang kawen promotion, cuti sekolah promotion, raya cina pun promotion,
senang cite
ONE YEAR PROMOTION laaa....
dan sy adalah antara peminat baju kurung.
jadi bila ada promotion memang tak akan lepaskan peluang la ye!!!

sy suka ke kuliah dengan baju kurung. senang begerak.
sopan dan selesa. tak kesa la kalau ada orang nak cakap sy tak up-to-date ke hape ke.
that is my style n i love it.
ANY OBJECTION????







No comments:

Post a Comment

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork