Sunday, August 15, 2010

My Sayang2 Tinggalkan Saya~




Tanggal 7 Ogos 2010.

Kesedihan menyelubungi diri saya. Sedeh sangat-sangat rasanya.

Dan tak mampu dibendung lagi.

Tarikh tu, salah sorang My Sayang2 pergi meninggalkan saya.

Selepas tarikh tu, tiada lagi derai tawanya, gurau sendanya, usik manjanya. Aduh. Luluh hati ni bila mengenangkan saat-saat manis dengan dia. Tinggallah saya dan Shakirin Saad sahaja kini. Bercerita berdua dan terus bercerita berkongsi apa sahaja. Terasa kehilangannya.

=,(

Ehtapi, tapi kan.. bukan dia pergi selamanya. Dia belum mati wei. HE’S STILL ALIVE.

Sebenarnya tarikh tersebut adalah tarikh konvokesyen ARIEF HALIM. Heheheh

Sepatutnya saya gembira kan iyer memang saya gembira sangat bila Arief dah tamat pengajian kejuruteraannya kat UM ni, tapi jauh di sudut hati ni. Tiba-tiba rasa kehilangan. Kehilangan seorang teman. Memanglah rumah dia dgn UM ni tak jauh mana (drive 2 jam je kot.) tapi kami dah tak boleh laa berkepit je lagi kemana-mana 24-7.

Kalau tak dulu, mana ada saya, disitu laa ada Arief dan Kirin. Ke Hulu ke Hilir bersama. Manjadi penunggu setia pondok depan KUAZ tu. Bercerita dan bergurau senda sehingga ke subuh hari. Ketawa dan sekali sekala menangis.

Hari ini, saya dan Shakirin seperti biasa. Kembali sebagaimana asalnya sebelum kami mengenali lelaki bernama Arief Halim. Seperti kata Shahkirin pada sem lepas, “Kita kena biasakan diri tanpa Arief.”

Dan sekarang ianya menjadi reality

"Tahniah Arief sebab cita-cita kau dah tercapai , tapi ada dua insan yang merindui kau kat KUAZ ni..

shakirin|kal|me|him

this is the best moment of us
MY SAYANG2

~nati kalau aku grad, aku harap ko ada kat sebelah aku jugak~

4 comments:

  1. hahah... ye ke sayang? me too.... really sad when he left me alone here... miss him damn much~

    ReplyDelete
  2. kal: kalau ko yang jauh sebatu dgn arief pun rindu dia jugak, aptah lagi aku ni kan.....

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork