Saturday, September 18, 2010

Kalau Kawan...Kau Tidak Sebegitu

salam semua!
entry ni aku rasa lebih pada luahan rasa




kalaulah aku diberi peluang..... aku nak mulakan satu hidup baru. 
hidup yang penuh dengan kebahagiaan. dengan hanya satu tujuan je....
aku nak kembali fokus pada benda-benda yang aku impikan.


AKU NAK JADI SEORANG PEGUAM YANG BERJAYA!




malas ah nak layan ngan mereka-mereka yang rasa diri mereka betul.
cukup laa dengan kepura-puraan yang ditunjukkan. 






aku bukannya budak yang lemah , yang mana tanpa mereka aku akan mati.
mereka tu semua hanya tahu belagak hebat sebab nak tutup kelemahan diri masing-masing.
bukan aku mahu mengungkit atau apa, tapi...............
aku rasa kamu-kamu semua hanya menggunakan aku untuk kepentingan diri memasing!
sudahlah!
tak pe... aku halalkan apa yang aku berikan. 
ILMU kan?

bila aku pikir balik. aku tak nak jadi insan yang kejam.
sempena raya ni... aku just mohon maaf je laaa pada korang semua 
mungkin aku pun ada salah jugak kan....
dan aku jugak sedia memaafkan korang!
kalau korang nampak ada yang tak betul dalam diri aku, 
apalah salahnya kalau tegur aku secara berhemah 
INSYA-ALLAH aku terima.....
bukan biarkan aku berfikir sendiri mencari kesalahan diri!





No comments:

Post a Comment

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork