Wednesday, February 16, 2011

Muka Fotostate Yang Bertuah

Salam semua

Berita Gempar! Berita Gempar!!!! AKU MENANG CONTEST LAGI!!! Alhamdulillah dan terima kasih banyak-banyak pada juri yang memilih aku tu...





Aku menang hadiah saguhati untuk CONTEST KAMI SEIRAS by Cik Yaya!!! Tak pe saguhati pun tetap menang kan? Tapi aku happy giler sebab aku ni jarang-jarang laa menang contest. Tak sehebat Mama Zharfan dan Tiefazatie yang sentiasa bertuah tu.... ni yang aku nak menuntut jap ngan dorang, cemana nak jadi bertuah! heheheh.... 

Kalau nak tau siapa budak Qila yang muka fotostate cam aku tu, korang bacalah entry aku yang lama ni ok! 

Fuh, tak sabar pulak nak tunggu hadiahnya... dan seperti biasa, Tahniah pada semua pemenang!!!! 

8 comments:

  1. salam
    tahniah..memg seiras..hehe

    ReplyDelete
  2. mcm kembar..wah² aritu dh menang hadiah contest kak chik..ni menang lagi..tahniah ehh

    ReplyDelete
  3. cik betty: hahaha, ni menang pun setelah gigih kalah macam2 kontest!

    sama2 ye cik betty!!! doakan lg sy menang byk2...

    cik betty, tibe sy rasa nak date ngan akak laa... hahaha

    ReplyDelete
  4. gee: time kasih... tak mo jeles2, mana tau pas ni ada rezeki awak plak!

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork