Tuesday, April 12, 2011

Biadap Punya Penjual Soya! Ko Meludah Dalam Air Soya Tu??? [Video]

Salam semua

Korang semua dah makan? Kalau dah makan, alhamdulillah bagus! Korang beli makanan kat mana? Kat cafe? Kat kedai mamak atau kat warung tepi jalan? Okey tak kisah lah kedai mana pun yang korang pilih untuk beli makanan tu yer, paling penting korang kena pilih yang betul-betul menjaga kebersihan. Bukan apa, aku naik nak muntah sangat tengok video ni. Yang mana penjual air soya tepi jalan meludah ke dalam setiap bungkusan air soya yang nak dijual tu! WEDERRRRRRRRRRRR!!! Sumpah, aku nak muntah bila tengok. Geli syioooot!!!



Lokasi kejadian adalah di Bandar Baru Bangi yang mana dikatakan berdepan dengan Shell. Sorry, aku tak berapa pasti exact location. Kalau korang nak tau, korang leh dengar info-info yang akak jururekod ni bagitau. Nada suara dia memang marah giler lah! Aku dengan roommate aku tengok pun menyumpah sambil muntah tengok video ni. 

Aku rasa, penjual ni gunakan cara tu sebagai pelaris la atau orang kata mandrem kasi laku dia meniaga air soya tu. Haishhh, ada jugak orang yang macam ni. Sungguh keji mereka ni. Kita dok beli kata sedap-sedap.. rupanya barang kotor dibagi! Yek!!! Geli. Kembang tekak aku! Betul kata mak aku, jangan beli air tepi jalan!!!



13 comments:

  1. eii jahat betui lah fobia betui nk beli2 nih uweekk..

    ReplyDelete
  2. BANGANG punya olang! Yakktuih.....jijik kot. X nk beli soya dah...

    Entry khas buat Yuri Gagarin!

    http://shairazisaidin.blogspot.com/2011/04/berak-dalam-seluar-kisah-sedih-yuri.html

    ReplyDelete
  3. yuck! naseb la den ta tgl kt situ. tapi da rase takot nak beli air tepi jalan T__T

    ReplyDelete
  4. eee.. geli nya.. kenapa orang tu sanggup buat cm tu.. ><

    ReplyDelete
  5. puanbee: agak laa! lepas sy tgk klip ni, rasa geli sgt nak beli2 makanan!

    ReplyDelete
  6. bihah: kat bandar baru bangi katanya!

    ReplyDelete
  7. cik miera; kita kena hati2 kan. sumpah geli!

    ReplyDelete
  8. shairazi: hehehe! sy pun geli. rasa nak muntah!

    ReplyDelete
  9. azuren: kena hati2 nak beli air tepi jalan ni. kadang tu dorang bg air tak masak sbnrnya!

    ReplyDelete
  10. mya mira: biasalah, nak cpt kaya. mcam2 yang dorang buat

    ReplyDelete
  11. Aku dah tengok tak ade lagi dah. Dia niaga depan Shell Seksyen 16 Bandar Baru Bangi..

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork