Sunday, April 10, 2011

Malam Minggu di Bukit Bintang! Fuh...mengucap panjang aku!

 Salam semua
Just quoted back a simple and meaningful FB status of Fahrin Ahmad!
gambar takde kaitan.
"Wahai wanita... Sesungguhnya memelihara diri dan berperasaan malu akan menambah kecantikan wanita yang sudah cantik...... Maka yang tidak memelihara diri bila bergaul serta tiadanya rasa malu bila berpakaian hanya akan menghodohkan walau secantik mana dirinya.... Cantik bukanlah pada rupa, solekan mahupun pakaian, tetapi pada HATI..." 
**LOVE & FAITH, F.A**
 
Mungkin benda ni datang sebab malam tadi, aku dok gatal-gatal pergi area Bukit Bintang , Lorong Hj. Taib and HOT - HOT AREA tu kot. Bila mana, manusia dah tak fikir lagi pasal dosa dan pahala. Haish, ngeri aku tengok masing-masing. Muhasabah diri sahaja. Bukanlah nak kata baik, tapi rasanya masih boleh berfikir... dan tiba-tiba teringat rancangan PM nak buat HUB HIBURAN.... tak layan!!! Macam-macam kaum ada di sana. Aduhai Malaysia!


4 comments:

  1. ni yg buat maken cintaa kat fahrin neh..ihiks :p

    ReplyDelete
  2. er..jauhkan diri dari tempat mcm tu..takut berada di tempat yg salah pada waktu yg salah..

    ReplyDelete
  3. amirah: haissshhhh tak maw bermadu dengan awak... F.A is mine.. heheheh

    ReplyDelete
  4. t.e: insya allah awak sy akn jaga diri. masa sy kat BB tu sy dalam kereta je. tak berani ah nak keluar2~

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork