Tuesday, May 24, 2011

Sham Kamikaze Dapat Hidayah! Alhamdulillah

Salam semua

Alhamdulillah.... tu je yang mampu aku ucapkan bila aku tengok video ni. Bagus dengan perubahan positif Sham Kamikaze ni. Bukan mudah untuk seseorang artis yang hebat dan berpengaruh seperti dia untuk ubah cara hidup. Betul dan tepat apa yang dia katakan bahawa "Kalau menegur seseorang dengan penuh hemah, insya-Allah akan berhasil!"  Dia sangat terbuka dan berani mengakui kesalahannya! Itu zaman jahilnya. Sekarang ni dia dah berubah. Dia dapat hidayah melalui Imam Sudais. Sungguh bertuah! Semoga dia istiqamah dan taubatnya diterima Allah. Harapnya lebih ramai artis yang sebegini. Barulah boleh dijadikan contoh. 








Moga kita semua dapat petunjuk dari Allah sebagaimana petunjuk-Mu kepada Rasulullah!

4 comments:

  1. baguslah, alhamdulillah,,,
    dah la hensem!

    ReplyDelete
  2. alhamdulilah.ramai artis kita yang dah berubah.rmai dah bertudung..rmai jugak yg dah berkopiah

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah.... Kami tumpang gembira. Bertuah sungguh badan kan.. ;)




    InsyaAllah...

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork