Tuesday, July 26, 2011

Hari Tu Liyana Lunia, Sekarang Ayeem Ayam Pulak 'Serang' Aku! Hadooooi...!

Salam semua



Hari ni, terkujat lagi. Mana taknya, kali ni kena serang dengan blogger femes Ayeem Ayam pulak.  Walaupun sekadar sekor ayam je yang menjenguk blog aku, tapi bangga macam retis yang datang tau tak. Ok,  ni mesti pasal kes aku 'serang' Liyana Lunia,  sampai sorang lagi blogger femes ames Ayeem Ayam datang singgah. Mesti nak tau cerita sebenar perang dunia semalam kan! Rileks, rileks. Takde pertumpahan darah yang berlaku. Sekadar gurauan manja je! hekhekhek


Oh, pengsan sekejap tatkala bukak chatbox dan keluar nama Ayeem Ayam. Walaupun hanya dua perkataan "singgah sat" yang ditulis dah cukup buat aku kembang sedangkan sudah cukup kembang. Sudi jugak dia singgah blog aku yang suam-suam ayam ni. Tu pun lagi satu blogger yang memang aku suka cara dia 'menganjing' benda-benda kat Malaysia ni *walaupun dia ayam*. Kalau tak caya pegi lah blog Pak Rodi dia. Memang bikin panas. Tapi aku suka! Terima kasih lah ye ayeem. Nanti kita belanja ayam seketul. Heheheh....

P/s: jangan lupa tau join 1st contest aku. Tinggal 18 hari lagi. 

9 comments:

  1. wah..makin femes lah die
    asyik kena serang dgn blogger retis je

    ReplyDelete
  2. perghhh panass panasss, kalau ayam jenguk blog, jangan lupa samak takut ada tahi ayam ditinggalkan diam diam HAHA ;p

    ReplyDelete
  3. fuhhh . nasib baik takde pertempuran darah terjadi . kalau tak ? wuwuwuw =.=

    ReplyDelete
  4. eheee.. nanti sape la lak nak datang serang.

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork