Thursday, August 4, 2011

Entry Yang Menginspirasikan Diri Sendiri.

Salam semua



Sedang menilik-nilik entry lama-lama. Masa mula-mula dulu aku berbloging. Kelakar pun ada cara aku tulis entry. Nampak sangat budak-budaknya. Kadang tu terpikir nak delete je entry lama. Tapi, buat apa malu kan.  Banyak perubahan yang aku lakukan. Bangga sat dengan pencapaian diri. Dan salah satu entry yang menginspirasi aku adalah DISINI. 

Tersenyum seketika dan kembali merenung setiap langkah aku mendaki satu per satu mata tangga untuk jadikan blog aku macam ni. Alhamdulillah, aku tak putus asa. Memang betul, setiap perkara kita mesti mula dari bawah. Barulah kita tahu erti manisnya kejayaan. 



6 comments:

  1. Baca entry dulu - dulu terus rasa macam nak sorok muka dalam tanah! haha!

    ReplyDelete
  2. seeronok bace entry dulu dulu...ade
    tulis yang warna warni..kecikbesarkecikbesar je..
    orang bace pon jadi pening..

    ReplyDelete
  3. betol3.. tomato pon sama .. dolu tengok entri cam nak gelak guling je.. i.allah sekarang dah semakin baik kot..heee

    ReplyDelete
  4. muahahaha.. masa cp kat genkcorner dulu, lagi la teruk..:D segan nak bce blk.. tp itula sumber inspirasikan..:D

    ReplyDelete
  5. ahaa..
    nona un mcm tuh..mula2 mmg laahhh..
    tp tuh sweet memory kn..nope a memalukan nyer kenangaan bhaa..
    selain tujuan msuk GA awk sy komen nihh..
    NONA rserr...nona suke entri yg niihh..
    hhaaa..tajuk uh...lorrhh..pasal awal2 ber blogg kaaa...
    wiinkk**

    mse berlalu begitu pntaass deyyh!
    smg berbahagia sbg blogger yerr..~

    ReplyDelete
  6. Salam..

    Amat-amat bersetuju bahawa kejayaan itu akan lebih manis rasanya andai ia dimulakan dari bawah..:)

    ReplyDelete

Inspirasi Anda Buat Saya Happy! :)

 

Blog Coklateyes Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork