Friday, October 28, 2011

Pujian Melambung-Lambung. Terharu Rasanya!

Salam semua


Aishhh malu aku. Malu untuk meluahkannya.*sambil tutup muka* Tak penah aku kena puji sampai macam ni wei. Rasa macam kekasih hati, si Fahrin Ahmad sedang memuji-muji kecantikan aku. *eh, salah kecantikan blog aku*. Alhamdulillah, ada yang sudi menghargai blog Hanya Dari Mata ni. Terima kasih banyak-banyak pada JH. Bukan senang kan nak memenangi hati pembaca, dan bukan senang nak menyampaikan mesej penulisan kita. Tapi aku percaya, setiap blogger ada kekuatannya tersendiri. Asalkan kita jangan hipokrit, ikhlas dan matang dalam setiap penulisan. Barulah feel entry tu sampai kepada pembaca. Sekali lagi terima kasih daun keladi, JH.  Nak kenal JH tu siapa? 










7 comments:

  1. hehe, alhmdulillah.. :) seronok kan bila org appreciate kita :)

    ReplyDelete
  2. congrate nanie..you deserved it dear.memang sweet blog nanie ni..isi pun bagus!thumbs up untuk nanie >.<

    ReplyDelete
  3. tahniah..seronok kan bila dihargai...apapun mmg blog ni sgt best...

    ReplyDelete
  4. ; Oyhh yeahh. Thanks Cik Innanie. Anda memang sangat layak untuk itu. Thums up! Majulah Blog dari Mata untuk negara, wehuuuu ;)

    ReplyDelete
  5. weewittt :)

    tahniah2..keke msti terharu kan :)

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork