Wednesday, October 12, 2011

Wordless Wednesday : Naiklah Saham Abang Doktor & Abang Lawyer!

Salam semua

14 comments:

  1. omaigod! lepas ni kene cari laki hensem dekat fakulti medic dan law la kan~ :P

    ReplyDelete
  2. bagus gak ni..as a motivation utk org yang tak kacak untuk kerja di bidang di atas...hehehe

    ReplyDelete
  3. wah doctor di ranking paling tinggi tu...hihii

    hbs tu, mereka2 yg xda dlm senarai ni camne ek?.. hihii

    ReplyDelete
  4. ha3..kalau doktor nak kene selalu g klinik la lepas ni.kih3.

    ReplyDelete
  5. tengok dkt fak medik, tak ramai pun hensem...

    ReplyDelete
  6. Uuuuu I loikeeeee olahragawan ;D

    ReplyDelete
  7. @Aimifiqa: fakulti law cam takde yang hensem je.. kehkehkeh

    ReplyDelete
  8. @Kancilbiru: emmm sy pun tak terfikir cam tu.. bagi semangat utk study lagi kan...

    ReplyDelete
  9. @IntaNBerliaN: yang tak tersenarai tak semestinya tak kacak!!!

    ReplyDelete
  10. @cik_paan: masa dorang study dorang nerd, bla dah keja.... wow!!!

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork