Tuesday, November 8, 2011

Abang Askar Tough Yang 'NOBODY'

As Salam semua



Pagi tadi aku pergi beli sarapan. Mengidam nak makan murtabak. Sementara tengah tunggu murtabak tu, ada satu pajero askar berhenti untuk sarapan kat situ. Turunlah 3 orang askar. Seorang ni berpangkat yang merupakan ketua dan dua orang lagi ni pun ada pangkat jugak. Badan tough seyh! Bukanlah kata aku suka sangat, tapi cara jalan, muka ketat semacam. Kira layaklah bergelar pahlawan yang mempertahankan negara. Tengok tangan yang ketua dia tu peh.... sekali lempang orang mahu 4 hari pengsan. Wow! 

Diorang pun lalu lah depan aku. Tak lama lepas si ketua yang ketak-ketak tu lalu. Tiba-tiba....


"I want nobody, nobody but you....I want nobody nobody but you...."

Adooooooooooooooi!!!!

Ringtone wonder girls tu! Kau mampu??? Dia pun bajet macam segan kot. Sebab ringtone tu kuat. Aku apa lagi, paling muka tempat lain, senyum je... padahal dalam hati. 

KAHKAHKAHKAHKAH!!!! pecah perut beb!


Badan tough, muka ketat, ringtone handphone ayu! Kau ada? 

Kesimpulannya, walau se-tough mana pun seorang manusia, pasti dalam hati ada taman! Kihkihkih


10 comments:

  1. hahaha..abg askar pun..sama...xley blah....

    pes time dtg sini dear =)

    ReplyDelete
  2. ala comel2.. badan je tough.. hati tisu jugak tu..

    ReplyDelete
  3. ramai yang macam tu..nampak kat luar ganas je..tapi hati lembut :)

    ReplyDelete
  4. ala..tu mst lagu feveret awek dia la tu.. ;p

    ReplyDelete
  5. KAHKAHKAHKAH.
    nak gelak besar jugakkkkk....

    dilamun cinta kot abg askar...ngeee...

    ReplyDelete
  6. hehe, dalam hati ada taman... ngeh3 :D

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork