Tuesday, February 7, 2012

Baby Bella, Baby Bertuah!

As Salam semua


Sangat bangga dengan seorang mummy ni. Perhaps she is the lucky woman in the world. Aku suka sangat baca blog  mummy ni. Mummy yang sangat membuatkan aku berinspirasi sepertinya. Kerjaya, keluarga,kecantikan, anak, ilmu dan segala-galanya dia ada. Alhamdulillah. Syukur. Walaupun kelihatan masa menjadi musuh utama mummy ni, tapi aku pasti dia dapat uruskan segalanya dengan sangat baik. 

Yang paling penting, mummy ni tak pernah lokek ilmu yang dia ada untuk dikongsi bersama orang lain. Tulus ikhlas dia mentinta entry di blog menceritakan perihal si comel anaknya. Alahai, untunglah Baby Bella sebab punya mama dan papa yang sangat....Allahuakbar.Syukur.syukur. Semoga Baby B menjadi anak solehah dan membanggakan agama,bangsa dan negara satu hari nanti sama macam mummy dan daddynya. 

Nak tahu sapa mummy Baby B yang menjadi sumber inspirasi aku tu? 


Kalau korang nak berinspirasi jugak, jom datang BLOG MUMMY BELLA


p/s: Sumber gambar- Blog Dr.Harlina






4 comments:

  1. cehh..masa tgk gambar kan,baru nak kata muka macam bini angkasawan..lor mmg betul2 rupanya..hihihi

    comel..coz parentsnya sama cntik kn.

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork