Thursday, March 1, 2012

Karipap Secret Recipe Berinti Ulat!

As Salam semua

Bukan nak tambah minyak lagi kat api, tapi sebagai peringatan bersama. Biasalah kan, benda-benda instant ni memang perlukan kebersihan yang tip top. Lagi pulak melibatkan makanan. Jangan ambil lewa. Sebab ia berkaitan kesihatan seseorang. Mari aku sajikan Karipap Berinti Ulat


*Sapa yang peng-geli toksah tengok! Yang tengah makan pun, jangan tengok dulu!





Geli ok! Kembang tekak dah ni. So, ingat sentiasa take pre-caution. Tak kiralah kat mana pun. Walaupun di rumah sendiri. Selamat menjamu selera.

1 comment:

  1. sebelum menjamu selera,kene check dulu betul betul lepas ni..ouh no! tak mo makan benda ade ulat ni..kembang tekak sampai tak lalu makan ape ape dah ni.=_='

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork