Monday, March 19, 2012

Ramai Gadis Menangis Tengok Gambar Ni...

As Salam semua

Pagi-pagi*eh dah tengahari lah*, abang Ben Ashaari post gambar ni. For sure ramai gadis especially Johorean, menangis tengok gambar ni. T_T



Dalam menangis, menangis ni.. tetap lah mendoakan mereka agar kekal ke jinjang pelamin. Semoga berbahagia dan semestinya rakyat Johor gembira dengan pilihan TMJ. Fazura cantik sangat. Memang sepadan. Memang sesuai....Uhuk-uhuk-uhuk *kesat air mata*

Kalau nak tahu sapa TMJ, KLIK SINI


p/s: pesanan TMJ: "Saya ada adik lelaki lagi...don't worry ok!"

16 comments:

  1. huhu perghh... untung laaa.. hihi

    ReplyDelete
  2. ok baru tahu hari ni Tengku Mahkota Johor dengan Fazura.. patutlah dekat twitter kecoh fasal tuuuttt.. ok2. semoga berbahagia hendaknya. tak sangka. hehe

    ReplyDelete
  3. sweet sngat.. kak nani wan dah folow sini :)

    ReplyDelete
  4. laki pun menangis ;(..

    hehehe.
    melepas Fazura.

    ReplyDelete
  5. tumpang happy.. ^^ hihihi
    smga kekal hingga ke grbang prkhwinan n slama2nya..amin

    ReplyDelete
  6. dah jodoh dorang kan..semuga berbahagia

    wah untung dapat jumpa blogger fofolur

    ReplyDelete
  7. memang melepas lah..btw,suka tengok TMJ..ensem!

    ReplyDelete
  8. wah.tengku mahkota johor tu.untung kak faz

    ReplyDelete
  9. yeaaa..johor dapat bakal permaisuri cun..hehe

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork