Friday, March 9, 2012

Video Ibu Lumpuh Yang Ditinggalkan Anaknya Di Hotel Bajet

As Salam semua

Hari ni semua orang tesentuh bila seorang ibu lumpuh di tinggalkan kat hotel bajet. Aku tak tau nak panggil tu manusia atau apa. Walau siapa pun dia, apa pun yang dia buat pada kita, benci mana pun kita pada dia, menyusahkan macam mana pun dia pada kita, dia tetap ibu kita. Insan yang sudi menyabung nyawanya melahirkan kita ke dunia... ingat baik-baik. Tak kan redha Allah pada anak yang tak dapat redha ibu bapanya! 




P/s: menangis. Hargai ibu bapa selagi mereka masa bernyawa!

4 comments:

  1. kenapalah ada manusia berhati busuk ni..sanggup tinggalkan ibu yang melahirkan dia..sayu..sedih dan pilu tengok makcik ni.seriously sedih -_-

    ReplyDelete
  2. kesian mak tu. T_T serius kesian... tenok video tu sikit je....

    http://alibasyir.blogspot.com/2012/03/digi-wwwow-awards-2012-hah.html

    ReplyDelete
  3. dengarnya anak macik 2 dh meninggal 6 hari lps. ank & macik 2 dduk kt hotel 2 lps ank dy sewa. ps2 ank dy keluar, terus xblk2. smp r tokey hotel 2 bt p'dedahan smlm. tp xpastilah btl/x ank dy dh meninggal. tgg jelah berita susulan. kl btl, lg skali kesian kt macik 2. :'(

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork