Monday, October 29, 2012

Bukan Semua Orang

As Salam semua


During KLEFF 2012 : Award Ceremony
























Tiba-tiba rasa gambar ni awesome. Bukan senang nak dapat peluang macam ni. Bercakap dengan rostrum berlambang Universiti Malaya. Bukan mudah nak lembutkan lidah berspeaking di hadapan insan-insan hebat yang lagi power British Accent-nya. Bukan kacang goreng jugak nak handle majlis besar tahap international. Bukan mudah. 



Dan tiba-tiba aku sedar...



Bukan semua orang punya kekuatan sebegini. Bukan semua insan dapat peluang sebegini. Pasti ada hikmahnya semua ni. Satu hari nanti. Pasti! 



Terima Kasih Allah atas kelebihan ini. 



p/s: Langsung tak niat nak bangga diri.




8 comments:

  1. mmg betul. bukan semua orang dapat macam ni. hana mempunyai kekurangan di situ. hana tak pandai pegang mikrofon bercakap depan orang ramai.

    ReplyDelete
  2. alhamdullilah..bertuah akk..:) insyaallah kak...akk mmg hebat..:) proud of u kak..!

    ReplyDelete
  3. uM is great...love UM so much....saya bangga jadi graduan UM

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah. tumpang gembira. saya sendiri takda kelebihan yang Innanie ada sebab saya bukan seorang yang ada keyakinan tinggi sangat kot.hehe

    ReplyDelete
  5. wah..... mmg gambar tu look owesome and awk mmg owsome...:)

    ReplyDelete
  6. tahniah dik...gunakan kelebihan yang ALLAH kurniakan sebaik mungkin...

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork