Thursday, February 7, 2013

Doa Shilla Amzah Buat Sharnaaz Dan Ayahnya

As Salam semua


Sharnaaz tak habis-habis buat konflik. Kesian Shila Amzah. Aku rasa, Shila ni mangsa keadaan. Mana taknya, kiri kekasih, kanan ayah. Dua-dua orang yang dia sayang. Dan ini adalah twitter Shila Amzah yang menunjukkan perasaannya sekarang. 




Alahai siannya dia. Tapi pada aku, tak patut Sharnaaz buat macam tu. Walau apa pun berlaku hormatlah ayah Shila. Dia adalah wali Shila dan dia berhak untuk menegur atau memilih yang terbaik buat Shila. Kalau betul-betul Sharnaaz nak Shila, tackle hati ayahnya jugak. Ini tidak, anak kau nak, bapak kau kutuk. Memang ngamuk lah orang tua tu. 


Walau apa pun, aku tetap kesiankan Shila dan harap ada jalan terbaik untuk Shila Amzah sebab sekarang dia betul-betul berada di puncak. Ini dugaan dia dan harap dia dapat jodoh yang terbaik. Dan ada desas-desus kata hubungan mereka dah berakhir. Entah. Tak tahu. Tapi kalau itu takdirnya, ada yang lebih baik buat semua mungkin. 




p/s: Annoying sebenarnya dengan Sharnaaz. Tak habis-habis cari pasal!



9 comments:

  1. Saya pun tak berkenan dengan si Sharnaaz ni. Tgk muka pun mcm panas baran orgnya...

    ReplyDelete
  2. hehe... dunia hiburan, apa apa pon doa baik2 semuanya..

    #Shahnaz dlm cerita Ruby i like ᵕ‿‿ᵕ *bersahaja*

    ReplyDelete
  3. tapi tak boleh salahkan sharnaaz juga...huhu

    ReplyDelete
  4. kesian shila..mm2 dugaan..baru mndpt kegmbiraan selps mnng kat asian wave..sekrng sedih plk..

    ReplyDelete
  5. ..doakan yg terbaik buat mereka, kita xtau apa dlm fikiran memasing baik shanaz atau NdLala..jangan bg umum meluat dengan sikap memasing dan dlm hal yg sama Shila kena pandai takel. dah mcm nampak ke situ...itulah, kita doakan saja yg baik2 dari membuat andaian yg macam2.

    ReplyDelete
  6. sama. sekarang jadi kurang minat dengan sharnaaz. makin terserlah panas baran. ape2 pun moga shila buat keputusan yg betul

    ReplyDelete
  7. Setuju dengan Innanie! Kalau belum kahwin dah buat perangai, apatah lagi bila dah kahwin nanti. Wallahualam. Semoga mereka dapat berdamai :)

    ReplyDelete
  8. betul...walau sedlaam mana diorang bercinta, ibu bapa pling utama...

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork