Wednesday, February 13, 2013

Gambar Puteri Kedua Dr. Muszaphar & Dr. Harlina

As Salam semua

Kalau tadi kita tengok gambar blogger kahwin, tunang semua kan. Kali ni kita tengok gambar puteri kedua Dr. SMS pulak. Alahai comelnya. Nama anak kedua Dr. SMS adalah Sophea Natasha.

Ciuum sikit boleh? 

sumber: blog Dr. Harlina 

Walau apapun, Baby B masih maintain comel. Ada yang kata muka puteri kedua beliau mirip ayahnya dan yang sulung muka Dr. Harlina. Heheheh. Comel je keluarga ni. Semua cantik-cantik. Bijak-bijak. Moga zuriat mereka membawa manfaat pada agama, bangsa dan negara! Amin. 

Dr. SMS nak 10 orang anak tau. Jangan tak tau! Go Dr. Harlina. Go!!! Hehehehe. Lagi satu bertambah manis dan ayu sangat Dr. Harlina bila berhijab penuh. Cantik, anggun dan sangat sempurna sebagai wanita berkarier dan disegani. Tetap, Dr. Harlina pada aku menjadi inspirasi para ibu bekerjaya di luar sana. 





p/s: masih tak lupa kenangan bila Dr. Harlina balas comment di blog :)-----KLIK SINI-------





11 comments:

  1. comelnye baby Dr.SMS Dr. Harlina..puteri sulong pun makin comel dah tu..semoga membesar dgn sehat dan baik ..aminn

    ReplyDelete
  2. mmg comel2 anak2 dia... tengok lah siapa pak dgn mak dia...

    ReplyDelete
  3. macam kecik je..brp bertnyer..tahniah kepde DrSMS

    ReplyDelete
  4. comel sangat ! suka tengokk gambar kedua tu. happy family. hihi :)

    ReplyDelete
  5. yang bella tu mmg muka mommy dia, yang tasya ni maybe muka dr.sms jadinya.. hehe. lawa-lawa je semua.

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork