Friday, February 8, 2013

Video Shilla Amzah Menangis Kerana Cinta Hatinya

As Salam semua

Aduhai, sekali lagi konflik cinta Shila Amzah mengejutkan kita semua. Again, aku cakap dia ditengah dan menjadi mangsa keadaan. Pada aku satu je, sekuat mana pun cinta kita pada kekasih.... ibu dan ayah lebih utama. Dia yang akan menerima kita baik dan buruk. Insya-Allah Shilla, ada yang lebih baik untuk anda jika bukan Sharnaaz jodohnya. Percaturan dan ketentuan Allah lebih berhikmah. 



Sayu jugak hati tengok Shila menangis macam ni. Walau apa pun, ini semua ujian. Dia bagi kejayaan dan kesenangan, dan Dia juga bagi ujian untuk melihat keteguhan.

nasi lemak buah bidara,
sayang selasih hamba lurutkan,
jangan buang emak buang saudara,
kerana kekasih hamba turutkan!!!



p/s: Moga urusan Shilla dipermudah! 

6 comments:

  1. sedeynya nyue tgk video ni...

    ReplyDelete
  2. mende kecik je ni. tak paham aku sampai nk besar2kan -___-"

    ReplyDelete
  3. Setuju dengan Inanie, fie pun pernah hadapi benda sama dengan dia. rasanya lagi teruk. Tapi entahlah, semuanya berkat doa ibu bapa fie. Fie balik pada diorang. Restu ibu bapa lagi penting.

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork