Friday, March 15, 2013

Lelaki Kena Sabar Masa Perempuan...

As Salam semua




Setuju betul aku dengan apa yang Ustaz Don cakap ni. Perempuan kan memang penuh dengan perasaan dan emosi. Tapi tak sikit pun tersimpan dalam hati. Cuma tu lah, syukur kalau dapat lelaki yang sabar, masalahnya kalau dapat yang tak sabar cemana? Haaa tu yang berantakan tu kan. 

Walau apapun perempuan dan lelaki perlu saling memahami. Saling melengkapi. Yang kurang dimaafkan, yang lebih diketengahkan. Insya Allah harmoni :)




p/s: seronok belajar pasal lelaki & perempuan ni. 



13 comments:

  1. hee .. sebab majoriti perempuan nie cakap dulu baru fikir :) kan kan ..

    -arya addin-

    jom join

    http://ismy-maryam.blogspot.com/2013/02/contest-give-me-ur-design-by-arya-addin.html

    ReplyDelete
  2. dua2 pihak kene saling memahami .. baru ok ^^

    ReplyDelete
  3. pompan pon kensa sabar jugak dari ckp mcm2 kn2...hehe

    ReplyDelete
  4. pempuan memang lah sensetif sikit..belajar cuba utk kurangkan supaya hati tak sakit :)

    jom bertukar kepada tune talk
    http://izyanty.blogspot.com/2013/03/jana-pendapatan-dengan-tune-talk.html

    ReplyDelete
  5. teringin nak lelaki penyabar n berilmu dan beragama....

    ReplyDelete
  6. betul tu. biasalah perempuan. emo sangat

    ReplyDelete
  7. bila dah jumpa lelaki yang sabar jangan la kita ambik kesempatan pulak..heheh

    ReplyDelete
  8. ye betul tu..setuju sesangat..hehe

    ReplyDelete
  9. adatlah perempuan kan.kalau tak luah,ntah ape jadi ntah.hehehe..

    ReplyDelete
  10. mcm bakal tunng nad..mmg penyabr..hehe..hrap2 die sbr smpai bila2..hehe

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork