Monday, March 25, 2013

Sedang Meliar Di Pasaran

As Salam semua

Baru beli dua buah buku dari Dubook Press kat MPH The Curve. Dengar cerita buku ni memang hot dan menjadi kegilaan dan carian anak muda macam aku. Ni aku tengah mentelaah satu per satu muka surat ni. Gayanya hebat. Penceritaannya dasyat. Yang aku pasti, dua - dua buat aku lena dalam arus kisah masing-masing yang sarat rempah ratus kehidupannya. Sekali selak sekeping, kau tak putus terus menyelak. Kau nak lagi dan lagi sebab kau tahu, di akhirnya baru nafas kau terbebas. Lega. Sedap lagi maha lazat. 

[ Apa rasanya bila kau sebenarnya menghampiri apa yang kau jauhi selama ini? - Bukan Perempuan Sundal ]

&

[“Laki laki juga sebenarnya ingin dicintai.” Mimi Morticia - Orang Hodoh Cantik ]



Sungguh. Rugi kalau kau tak punya satu dalam lemari buku! Aku ni pun ada pasang niat nak tambah lagi. Cubalah kau beli senaskah. Nanti kau mesti ketagih. Macam dadah!

Pilih yang mana suka! :)

Kalau nak tahu cara beli, cuba tanya Abang Dubook (Dubook Press.com) 



p/s: Lepas baca novel, ayat aku pun terikut sama puitis kan? muahahah!



7 comments:

  1. patut la ayat nanie cantik jer tgk...smooth jer...rupanya rajin membaca... :)

    ReplyDelete
  2. hana pun ade la ;) tapi tak bce lgi. uwaaaa

    ReplyDelete
  3. harapanya ada juga yang nak hadiahkan seorang Izz Hazwani naskhah tersebut.

    ReplyDelete
  4. adduuuusss,, bab membaca ni muja fail sikit,, hehehe,, kurang rajin,, kih2

    ReplyDelete
  5. harganya tidak disangka...mesti beli. :)

    kat sabah jarang jumpa buku mcm ne..kena beli on9 :(

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork