Friday, May 24, 2013

Review : Elianto Absolutely Resistence Eyeliner Pen

As Salam semua

Aku dari dulu suka tengok orang pakai eye liner. Bukan yang tebal sangat, suka yang sedang-sedang elok je. Tak nak yang dramatik sangat. Ngeri aih kalau tebal hitam macam budak emo tu ke apa. Tapi satu je aku ni, tangan aku ni parkinson. Payah benar nak buat garis lurus. Haihsss!!Tapi sekarang aku dah jumpa satu eyeliner yang boleh membantu aku untuk pakai eyeliner dengan elok. 


ELIANTO ABSOLUTELY RESISTANCE EYELINER PEN 




Sesuai dengan namanya, Eyeliner Pen... memang betul-betul macam pen. Mudah dipegang dan mudah membentuk garisan ikut kelopak mata kita. Hujungnya yang lembut dan tajam buatkan ketebalan garis yang kita nak diperoleh. Senang je lah nak pakai. Kalau tangan gigil pun, garisan masih lagi ok sebab bentuk brush yang tirus selamatkan kita dari kesan gigil tangan tu. 



Satu lagi perkara yang aku suka adalah dia mudah dicuci. Kau tak perlu sental teruk-teruk. Just letak air sikit and gosok lembut-lembut. Mesti tanggal. So senang lah bila nak ambil wudhuk kan. Tak payah guna eye makeup remover. 


Yang atas ni saje je aku lukis kat tangan, nak tunjuk kat korang macam mana dengan eyeliner pen tu boleh dapat garisan tebal dan halus dengan sempurna. Insya-Allah tak comot. :)

Harga : RM 23.90 (Kalau tak salah lah ye!)

Boleh didapati di semua store ELIANTO.



p/s: penggunaan eyeliner boleh  bagi efek mata besar kan?



11 comments:

  1. muja guna yang 50 sen je,, haha,,, mmg dah lama berminat ngn bnda ni sebenarnya,, hehe

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum innanie....cantik la senang je cara gunakan...;)

    ReplyDelete
  3. eyeliner mcm ni lah yg Asyik suka..:)

    ReplyDelete
  4. cantik..tp lyeen x reti nk guna..uwaaaa...T_T

    ReplyDelete
  5. product elianto memang bagus.tapi kalau fiza pakai eyeliner pun mata totap kecik..heee...

    ReplyDelete
  6. Menarik tertarikbenda ni...hehehe

    ReplyDelete
  7. Hai nanie sayang!

    Lamanyaaaaaa rasa tak menyinggah blog nanie. Tak sabar nak blogwalking bila dah habis belajar nanti. Macammmmm rasa nak beli je eyeliner tu.

    ReplyDelete
  8. kakak ipar k.shida guna produk elianto ni :)

    ReplyDelete
  9. Nani guna in2it tp yg ni nmpk mcm mnarik n mudah nk pakai je.. :)

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork