Sunday, June 16, 2013

Cuba Komen Sikit

Assalamualaikum semua

Salam Ahad. Aku takde ruang lagi untuk elaborate banyak pasal hal ni. Nanti Insya-Allah aku akan cerita panjang dalam satu entry. So, aku letak dulu hint dia sikit, cubalah korang komen sikit. :)



Nak balik Johor sekejap ni. Hantar barang balik rumah. Jumpa lagi ok!




17 comments:

  1. hee. cantik bukan pakej semuanyaa., yg penting jd diri sendiri., biasa biasa pun cukup laa.. :D

    ReplyDelete
  2. hahah.. jawapan dia power!!.. setuju.. kan? rare sangat orang yg "tak cantik" femes dalam dunia blog.. so ok ape..

    ketuk gak org yg tanya tuh kang~

    ReplyDelete
  3. blogging kena cantik ke?? aku xpernah pkai mekap pun

    ReplyDelete
  4. sape kata nanie tak cantik? mehhhh nak tengok orangnya.
    nanieeeee cantikkkk la.dgn daguuu yang buat wanie jelessss. hehehe ;)


    miss youuu!lama tak kacau nanie..

    ReplyDelete
  5. kita bangga dapat kenal awak :)

    ReplyDelete
  6. ala, nanie..biarkan jea apa org ckp..Asyik xkisah pun rupa paras org tu asalkan dia pndai bawa diri dan blog dia seronok utk dibaca..jgn pula muka cantik tp blog ntah pape kan..xbestlah mcm tu..so Asyik suka baca blog dan berkawan dgn Nanie..:)

    ReplyDelete
  7. kita sokong awak! orang cantik senang nak naik kalau dia pandai bercerita. bonus dia pandai bercerita la macam tu jugak kita yang tak berapa nak cun melecun tapi kita pandai cerita, tapi tu dulu la waktu jaman liyana lunia jadi blogger idaman innanie arifin, skrg innanie arifin pun taknak dtg blog titew humm T_T

    ReplyDelete
  8. apa la sgt pada kecntikan tu.. stiap org kan ada kecntikan tersendiri...hehehhe xD

    ReplyDelete
  9. Hahaha...akak suke statement nanie

    ReplyDelete
  10. haha...cantik subjektif kot. dan cantik tu luassss pengertiannya. nanie cantik berbahasa. sebab tu orang suka. dan kalau pandang lelama wajah nanie kat header tu. cair hati mak ni nok...

    ReplyDelete
  11. Namee ROslan komen caya larh dik.

    ReplyDelete
  12. bagi kita, kita sepatutnya lihat pada blog seseorg itu apa yang ditulisnya. ^^, then baru eh, sapa yang tulis blog niy...

    so, canti rupa kacak hodoh lawa adalah perkara yang telah ditetapkan. siapa kita nak tolak takdir? Huhu....

    ReplyDelete
  13. i love the way u respond.. go nanie go..!!

    ReplyDelete
  14. semua ciptaan Allah ni cantik2.. kita sbg manusia ni mmg suka melabel & memberi stigma kpd sesuatu benda/perkara.. malam tetap cantik w/pun hitam kan? :)

    ReplyDelete
  15. kecantikan adalah subjektif!! heheheheh....kiranya innanie buktikan yang blogger muka perempuan melayu terakhir macam kita-kita ni boleh berjaya...tetiba ter inspirasi dari blog innanie ni..hehehe...sbb selalu tengok blogger2 yg cun melecun je berjaya...down rase nye..hehehhe..

    ReplyDelete
  16. bagi saya kecantikan paras rupa tu tak penting. cantik tapi sombong & busuk hati pun tak guna juga. saya ada jumpa orang cantik tapi hati busuk. huhu. so, Innanie tak perlu risau la tu semua. yang penting saya suka blog Innanie.:)

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork