Friday, July 5, 2013

Reminder Ramadhan

Assalamualaikum semua

Hari ni Jumaat terakhir sebelum menginjak Ramadhan. Insya-Allah Rabu ni kita semua bakal berpuasa. Moga Ramadhan kali ni membawa barakah buat kita semua. Jadi kat sini, aku nak share beberapa 'reminder' yang Insya-Allah boleh membantu kita mempertingkat amalan dan checklist diri kita. 







Semoga reminder ini pencetus kesedaran kita semua. Amin. Salam Jumaat!


8 comments:

  1. tak sabarnya nak puasa..rasa rindu sangat bila pagi2 rumah riuh rendah time sahur..best..

    ReplyDelete
  2. entry yg bagus. keep it up ladies.

    salam uhkuwah dr kak nanie ^_^

    ReplyDelete
  3. selamat menyambut bulan Ramadhan

    ReplyDelete
  4. semua rg rindukn ramadhan.
    kejap je rsa.
    ada lg bju rya taun lepas xpakai dah nk buat bju lain..ahahha.
    xbuat bju la taun ni. taun lepas punya mcm pakai xpakai je.
    zuhud :)

    salam kenalan ..blogwalking :)

    ReplyDelete
  5. selamat menyambut bulan ramadahan nanie..:)

    ReplyDelete
  6. :') semoga kite sentiase mengingati-Nya :)

    ReplyDelete
  7. SEMOGA DAPAT MENJALANI IBADAH PUASA SELAMA 30 HARI

    ReplyDelete

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork