Wednesday, December 11, 2013

Harum Malam : Anak Dara Pun Boleh Guna!

Assalamualaikum semua

Bagi aku lah, perempuan ni bukan sekadar kena pandai jaga luaran aje. Dalaman jugak penting. Malahan lebih penting jika telah bersuami kelak. Bukan apa, orang tua dan Islam sendiri berpesan supaya "Berhiaslah kamu kepada suami kamu. Supaya dia tenang melihat kamu. Damai hatinya bersama kamu". See. Nampak tak, bukan sekadar kena cantik di mata tapi dapat menenangkan jiwa. 

Baiklah, sebelum cerita lagi panjang-panjang....aku kenalkan dulu pada korang satu produk tempatan terkini iaitu HARUM MALAM! Alaaa... bukan yang cerita pontianak tu. Tapi ni, satu produk minuman terkini yang bukan calang-calang kebaikannya. 


INFO PRODUK 

HARGA 

(EXC.POSTAGE) : 

RM 33/SEBOTOL (SM)
RM 39/SEBOTOL (SS)

(INC.POSTAGE) :

RM 40/SEBOTOL (SM)
RM 45/SEBOTOL (SS)

BELI 3 BOTOL (INC.POSTAGE) :

RM 100 (SM)
RM 110 (SS) 


TARGET PENGGUNA :

WANITA
(BUJANG/BERKAHWIN)
**TERUTAMANYA YANG MENGALAMI MASALAH BAU BADAN & MASALAH KEINTIMAN**

KEBAIKAN:
  • Meningkatkan sistem tahan tubuh serta menstabilkan hormon
  • Mengurangkan stress, tekanan dan tension 
  • Memberikan tenaga &  kesegaran kepada tubuh badan
  • Membantu menganjalkan kulit dan mengurangkan kedutan
  • Meningkatkan dan mempercepatkan keinginan serta rangsangan seksual
  • Mengatasi masalah keputihan & vagina yang kering
  • Membantu membunuh bakteria dalam saluran kencing 
  • Mengatasi masalah kerap kencing
  • Sebagai sumber supplemen, makanan tambahan dan pemberi tenaga kepada badan & minda


APA HARUM MALAM NI? 


Bagus kalau korang berminat nak tahu....

Produk Harum Malam ni merupakan satu produk minuman terbaru di pasaran. Ianya mensasarkan golongan wanita, tak kira bujang mahupun berkahwin yang mengalami masalah bau badan dan keintiman. Produk ini menggunakan ramuan khas yang terdiri daripada antaranya ekstrak ros, ekstak sireh, buah tin, kismis, madu dan pelbagai lagi sumber semulajadi lain. Kesemua bahan ini telah dikaji mampu menjadi suplemen pada badan kita dan meningkatkan tahap kesihatan secara optimum. 

Alaa kalau takde dua masalah atas tu pun boleh cuba dan gunakan produk ni jugak! Bak kata orang, lebih baik mencegah dari mengubati kan?


MASALAH BAU BADAN?



Macam biasa lah, tak aku nafikan kalau kita seharian aktif di luar... tak banyak sikit bau badan akibat peluh akan terbit. Kadang tu, kita sendiri rasa tak selesa. Inikan pula bila ada orang dekat-dekat dengan kita. Bimbang jugak kalau mereka tercium bau badan kita. Malu lah kan! Mesti serta merta keyakinan pun takde. Tapi dengan produk Harum Malam ni, jika korang amalkan dengan meminumnya sehari 2 kali, Insya Allah masalah bau badan dapat diatasi. 


KEPUTIHAN & MASALAH KEINTIMAN


Walaupun aku belum berkahwin, tapi sama macam aku cakap awal-awal tadi... penjagaan 'kewanitaan' tu perlu bermula dari sekarang. Zaman anak dara ni. Mengikut pembacaan aku, ramai wanita pada hari ni sebenarnya mengalami masalah keputihan & keintiman. Mari aku share sikit antara punca-punca dan fakta mengenai masalah keputihan. *harap korang lihat ini sebagai satu ilmu :

  • 99% wanita mengalami masalah keputihan akibat daripada jangkitan kuman kandida dan kulat pada faraj & dubur.
  • memakan antibiotik dalam jangka masa yang lama juga boleh menyebabkan keputihan akibat pembunuhan bakteria semulajadi dan mendedahkan faraj terhadap jangkitan kuman
  • wanita hamil dan penghidap kencing manis mudah dijangkiti kuman kandida
  • pengeluaran lendir putih dari faraj tidak semestinya menandakan anda diserang keputihan kerana lendir ini adalah proses normal yang dikeluarkan faraj dalam melindungi sel-sel supaya tidak kering dan rosak
  • sifat, warna dan bau lendir menjadi penanda aras masalah keputihan. 
  • jika lendir hadir dalam keadaan berbau, menyebabkan kegatalan dan mungkin lebih teruk bercampur nanah, itu tandanya keputihan anda di tahap serius! 


Fuh!!! Bila baca satu-satu fakta mengenai keputihan ni, seriau darah aku. Bagi perempuan, ini semua boleh mendatangkan malu dan jika sudah berkahwin pastinya masalah ini akan mengganggu keharmonian rumah tangga. 


Jadi, dengan produk Harum Malam yang diadun dengan ekstrak sirih dan beberapa herba lain ianya telah terbukti dalam menangani masalah keputihan ni. Ekstrak sirih, yang telah lama diketahui oleh orang Melayu dalam memberikan 'keharmonian' hubungan suami isteri digunakan dalam produk Harum Malam ni. Jika ia diamalkan secara berterusan, mampu menjadi perapat hubungan, menyihatkan badan dan memberikan tenaga kepada wanita masa kini yang sangkat aktif dengan rutin hariannya!


NAK BELI?

Oh, boleh aje ibu-ibu dan adik manis sekalian. Mudah aje caranya. Korang boleh ke website dan FB di bawah ni. Ada cara-cara untuk pembelian produk Harum Malam ni :

FB :



Website :



P/s: Sekarang ni tengah ada promotion, beli 3 botol... harganya RM 90 aje. Stok untuk sebulan. Jimat RM 20. Postage FREE! :)


4 comments:

Teruskan Memberi Inspirasi.
Saya Hargai Pandangan & Idea Anda!

 

Blog Coklateyes by Innanie Ariffin Copyright © 2013 Designed by Alieff Artwork